Ako si môžem objednať?

Nakupovanie na amoi.sk je veľmi jednoduché. Postupujte podľa týchto krokov:

1. Vyberte si zvolenú kategóriu (ženy, muži, kozmetika, deti, atď) a potom napíšte názov produktu, ktorý hľadáte (oblečenie, kabelky/peňaženky, hodinky, a pod.)

2. Prezrite si produkt, ktorý vás zaujíma a kliknite na fotografie pre ďalšie podrobnosti. Nájdete tam tiež tabuľku veľkostí (rozmery v centimetroch), dostupné farby a ďalšie informácie o materiáloch a cenách.

3. Po vybratí farby a veľkosti pridajte produkt do vášho nákupného košíka. Potom môžete pokračovať v nákupe alebo prejsť na platobnú stránku.

4. Vyberte si spôsob prepravy.

5. Vyberte si spôsob platby.

6. Potvrďte vašu objednávku.

Krátko potom, čo dokončíte vašu objednávku, dostanete od nás potvrdzovací email. Prosím, skontrolujte si aj spamový kôš.

Ako dlho trvá doplniť zásoby vypredaného produktu?

Ak je produkt vypredaný, kontaktujeme dodávateľov, aby problém vyriešili. Ak nie je možné získať nové položky, produkt bude z katalógu našej stránky odstránený.

Bude produkt, ktorý si zakúpim, zodpovedať obrázkom na stránke?

Áno, s výnimkou ručne vyrábaných produktov, kde sa môžu vyskytnúť menšie rozdiely.

Ako sa môžem uistiť, že objednávka bola uskutočnená?

Ak ste nám poskytli správnu adresu, dostanete od nás po odoslaní objednávky potvrdenie. Ak ste takéto potvrdenie nedostali, prosím, kontaktujte naše služby zákazníkom na support@amoi.sk

Môžem odstrániť produkty z môjho nákupného košíka?

Áno. Môžete odstrániť akúkoľvek položku, ak ste ešte nedokončili objednávku. 

Môžem sa vzdať svojej objednávky?

Áno. Môžete objednávku zrušiť, pokým to jej stav dovoľuje (predtým, než je vám tovar odoslaný). Pre zrušenie objednávky kontaktujte support@amoi.sk

Čo mám urobiť, ak som dostal poškodený produkt?

Amoi.sk predáva jedine produkty v dokonalom stave. V zriedkavých prípadoch, keď nastane problém s doručeným produktom, kontaktujte support@amoi.sk.

Čo mám urobiť, ak som dostal nesprávny produkt?

Ak ste náhodne dostali produkt, ktorý ste si neobjednali, prosím, kontaktujte support@amoi.sk pre vyriešenie tejto situácie.

Aké sú možnosti platby?

V súčasnosti ponúkame nasledovné možnosti platby: kreditné karty, Paypal, a platba na dobierku cez miestneho prepravcu GLS.

Kam sa tovar doručuje?

Objednaný tovar je odosielaný na požadovanú adresu (doma alebo do práce).

Ako dlho trvá doručenie tovaru?

Objednaný tovar sa doručuje v rozmedzí 15 až 20 pracovných dní.

Aká je cena prepravy?

Cena prepravy je €3.99.

Pravidlá pre vrátenie tovaru

Potom, čo vrátený tovar dorazí do našich skladov a je skontrolovaný, dostanete email o stave vašej žiadosti (schválená/zamietnutá). 

Ak je vaša žiadosť schválená, vrátime vám do niekoľkých dní peniaze, ktoré ste zaplatili, prostredníctvom vašej karty alebo inou metódou. 

Čo sa týka tovaru, ktorý ste si objednali ale nechcete ho, pošlite nám ho priamo do hlavnej kancelárie. Keď tovar dostaneme, pošleme vám potvrdzovací email a vrátime vám peniaze do 3 až 7 pracovných dní. 

Ak chcete vymeniť produkty, ktoré ste dostali, zašleme vám čo najskôr nové.