Spôsoby platby

Prijímame nasledovné spôsoby platby
  • Platba u kuriéra (dobierka)
  • Kreditná karta
  • PayPal

Platba u kuriéra

Platba sa uskutočňuje pri dodaní objednaného tovaru.


Ako platiť kreditnou kartou?

1) Vyplňte požadované polia 
2) Vyberte si spôsob prepravy 
3) V záložke "Spôsoby platby" vyberte "Kreditná karta". Vaša objednávka bude spracovaná a obdržíte emailom faktúru. 


POZNÁMKA:

Pre zabezpečenie ochrany vašich osobných údajov je možné vyskúšať platbu kreditnou kartou maximálne 9-krát za deň. Ak ste už niekoľkokrát neúspešne skúsili, počkajte 24 hodín alebo skúste iný spôsob platby, ako napr. Paypal.

Prečo bola moja kreditná karta zamietnutá? 

Prosím, uistite sa, že detaily z vašej karty a osobné údaje boli správne zadané. Nižšie nájdete najpravdepodobnejšie dôvody pre odmietnutie karty: 

Na karte nie je dostatočné množstvo prostriedkov.

Produkty, ktoré chcete kúpiť, sú vo vašej krajine pobytu zakázané, ako napr. elektronické cigarety alebo hračky pre dospelých.

Platnosť karty vypršala alebo ešte nebola aktivovaná, ak je nová.

Platnosť platobnej stránky vypršala.

Vaša karta bola nahlásená ako stratená alebo odcudzená.


Platby cez PayPal

Môžete uskutočniť nákup tovaru tiež prostredníctvom kreditnej karty, debetnej karty alebo bankového účtu spojeného so službou PayPal. V takomto prípade budete po dokončení vašej objednávky presmerovaní na PayPal pre uskutočnenie platby.

1. Prihláste sa na svoj PayPal účet 
2. Zadajte podrobnosti karty a príkaz bude zaslaný na vašu PayPal adresu. Potom kliknite na tlačidlo Send/odoslať. 
3. Platba bude spracovaná a faktúra bude odoslaná emailom 

POZNÁMKA: Objednávka bude odoslaná na adresu k účtu PayPal. Uistite sa, že adresa tam vyplnená je správna.


PayPal - Často kladené otázky

Nižšie nájdete niektoré z najčastejšie kladených otázok o platbách cez PayPal. Ak potrebujete viac informácií, prosím, obráťte sa na služby zákazníkom PayPal alebo na nás.

Ako môžem využiť službu ochranu kupujúceho u PayPal? 

Ak ste neobdržali objednaný tovar alebo sa obsah objednávky zásadne líšil od opisu na stránke, budete môcť využiť výhody služby ochrany kupujúceho od PayPal. Tá zahŕňa cenu produktu aj cenu poštovného. Prosím, obráťte sa na jedného z našich zástupcov čo najskôr potom, ako sa dozviete, že s vašou objednávkou je problém. 

"Ochrana kupujúcich" od PayPal sa na vás vzťahuje, ak:

. Kúpili ste si produkt z amoi.sk; 
. Zaplatili ste za produkt pomocou PayPal; 
. Urobili ste tak pomocou jedinej platby cez PayPal; 
. Požiadali ste o ochranu do 45 kalendárnych dní od platby, a ak to bolo predmetné, požiadali ste o využitie služby do 20 kalendárnych dní po prvej žiadosti. 
. Spĺňate kritériá služby ochrany kupujúcich od PayPal uvedené v časti 13 Pravidiel a podmienok PayPal.


Ako môžem kontaktovať zákaznícke služby PayPal? 

PayPal odporúča zákazníkom vyhľadať pomoc prostredníctvom emailu. Ašak, ak chcete telefonovať so zamestnancom PayPal, môžete zavolať na toto číslo pre osobné účty:  00353 1 436 9111

Táto služba je dostupná v nasledovných časoch:  
. 8:00 PDT až 16:00 GMT od pondelka do piatku