Vrátenie produktu
Doba pre vrátenie tovaru je 30 dní. Ak uplynulo viac než 30 dní od doby, kedy vám bol tovar odoslaný, nebudeme schopní vám vrátiť peniaze za tovar alebo tovar vymeniť

Pre vrátenie musí byť tovar nepoužitý a musí sa nachádzať v rovnakom stave, v akom ste ho obdržali. Mal by tiež mať pôvodné balenie. 
Pre vrátenie platby budeme potrebovať aj doklad o zaplatení.
Prosím, neposielajte produkt naspäť výrobcovi. 


Vrátenie peňazí (ak je predmetné)
Akonáhle k nám produkt dorazí a prezrieme ho, zašleme vám upozornenie emailom.  Zašleme vám tiež upozornenie o tom, či je vaša žiadosť zamietnutá alebo schválená. Ak bude schválená, začneme do niekoľkých dní proces vrátenia peňazí na sumu, ktorú ste zaplatili kreditnou kartou. 

Pre dobierku

Ak už nechcete tovar, ktorý ste si zakúpili, a chcete ho vrátiť, postupujte podľa týchto krokov: 

Ak potrebujete vrátiť poškodený tovar, kontaktujte náš zákaznícky servis. Zabezpečíme vám kuriéra, ktorý vyzdvihne tovar. Keď dostaneme váš tovar do skladu, okamžite vám vrátime peniaze späť. (Ak tovar posielate späť z iných dôvodov, musíte si uhradiť náklady za dopravu sami.)

Až dostaneme produkty, začneme proces vrátenia peňazí, ktorý môže trvať 3 až 7 pracovných dní.

Ak chcete tovar vymeniť, prosím, pošlite nám originálne produkty do našich kancelárií, aby sme vám mohli poslať nové produkty čo najskôr (spravidla do 15 pracovných dní).


Omeškanie alebo nevyzdvihnutie (ak je predmetné)
Ak ste neobdržali vrátené peniaze, vyhľadajte pomoc u svojej banky. Kontaktujte vydavateľa karty, keďže môže trvať nejaký čas, než sa peniaze objavia na účte. 

Ak ste dokončili uvedené kroky a napriek tomu nedostali peniaze, prosím, kontaktujte nás na support@amoi.sk

Náklady na vrátenie tovaru
Náklady na prepravu pri vrátení tovaru sú vašim vlastným nákladom.

Ak vraciate tovar, ktorý má viac než 300 libier (viac než 150 kg), odporúča sa využiť službu pre sledovanie zásielky alebo zakúpiť poistenie pre prepravu tovaru. Nemôžeme zaručiť, že vrátený tovar aj obdržíme.